четвер, 24 серпня 2023 р.

"Вітаємо, країно!"

    Привіт, моя країно! Моя і наша!

   Сьогодні у тебе святковий день, насичений різними подіями, зустрічами, привітаннями, обіймами, поцілунками, подарунками.

  Але...ВІЙНА...

  Знаю, моя рідненька, для тебе сьогодні свято без настрою, хоча з подарунками, обіймами, зустрічами.

  Знаю, моя мила, чому без настрою, бо не можеш запросити до святкового Майдану всіх своїх синів та донечок, онучат, справжніх братів та сестер, щоб поділитися з ними радістю і  щастям.

  Знаю, моя сивочола, бо багатьох вже немає на цьому світі, а інші ген-ген далеко. А найстарші твої сини та доньки на варті. На варті твого і мого, нашого спокою та захисту.

  Знаю, обов'язково, відсвяткуєш!

  Знаю, настане твій день, переможний день! І тоді буде справжнє свято. Яскраве, наше - українське, із зустрічами, привітаннями, обіймами, поцілунками, подарунками і щасливими сльозами на очах.

  І на твоїм святковім Майдані, обов'язково, зберуться всі твої сини і доньки. А ті, які вже не з тобою, радітимуть за тебе, за нас, з небес... І ти, обов'язково, заспіваєш - " Ще не вмерла України, ні слава, ні воля!"

                                                   З ДНЕМ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, УКРАЇНЦІ!

 






Немає коментарів:

Дописати коментар