вівторок, 9 квітня 2013 р.

"Здоров'я у спадок"

      Природа створила все, щоб ми з Вами завжди були щасливими. Яскраве сонце, чисте повітря, чарівні квіти, спів пташок...і нас людей - сильних, здорових, розумних. І саме - здорових, адже ще в далекі часи наші пращури здоров'я передавали у спадок одне одному.
      Так, 9 квітня філія для дорослих представила на огляд своїм користувачам книжкову викладку під назвою "Здоров'я у спадок", яка була приурочена до Всесвітнього Дня Здоров'я.
Для кожного охочого користувача в цей день бібліотекар підібрала добірку літератури щодо здорового способу життя. Особливо були в цьому зацікавлені літні відвідувачі бібліотеки. А найменші відвідувачі переглянули відеоролик про шкідливі звички.
      Тож давайте з Вами трішечки задумаємося про свій спосіб життя і подбаємо про своє здоров'я, адже воно у нас одне і безцінне. Будьмо здорові!




Добірка літератури щодо здорового способу життя

Книга завжди допоможе у лікуванні

Перегляд відеоролику

 

Немає коментарів:

Дописати коментар