пʼятниця, 19 листопада 2021 р.

#День_Гідності_та_Свободи

 

21 листопада в Україні відзначають День Революції Гідності та Свободи. Саме цього дня люди вийшли на вулиці, щоб висловити свою позицію.
Події на Майдані дали поштовх всій країні. Це був найважчий час для України, але народ продемонстрував свою гідність і прагнення до свободи. Бо, крім гідності, тут була воля і справедливість, солідарність і хоробрість, війна проти системи, протистояння громадянина з державою.
Метою Революції Гідності не була війна, а була свобода України. Роки з часу Майдану промайнули надто швидко, але пам'ять про ті жахливі дні, години, секунди, миті залишилася у серці кожного українця.
Я горда, бо я українка і я проживаю у вільній, незалежній державі!
Це моя гідність, і це моя свобода!
СЛАВА УКРАЇНІ! ГЕРОЯМ СЛАВА!


Немає коментарів:

Дописати коментар