пʼятниця, 19 травня 2023 р.

"Моя вишиванка - червона калина! Моя вишиванка - це вся Україна!"

   "Мені сорочку мати вишивала, неначе долю хрестиком вела...", - цими словами починається текст відомої української пісні, якою оспівана любов до чи не найбільшої народної цінності українського народу, яка дісталась нам у спадщину від наших предків.

   Вишита сорочка - це щось святе, духовне, таємниче, сокровенне. Перші вишиванки відігравали не стільки функцію одягу, як, за повір'ями, оберігали їх власників від зла. У вишиванках наші пращури різними кольорами та візерунками вчились зашифровувати добру долю, щастя, радість, кохання. Вишиваний одяг носили і у будень, і у свята.

   У гардеробі сучасного українця чи українки теж є вишиванка, а то й не одна. З'являтись на публіці у вишитому одязі в наш час дуже популярно.

    Вишиванка - це завжди модно, красиво, креативно, сучасно! Але пам'ятаймо, що одягаючи вишиванку на тіло треба одягнути її і на душу.

    Щиро запрошуємо всіх бажаючих завітати до нашої бібліотеки та переглянути з нагоди свята - Дня вишиванки, виставку - "Моя вишиванка - червона калина! Моя вишиванка - це вся Україна!" 

























Немає коментарів:

Дописати коментар